Hangariada

Hangariada este singurul festival de artă și zbor din România, organizat în fiecare an la Iași,
cu sprijinul și găzduirea Aeroclubului României și a Primăriei Municipiului Iași. Ediția cu
numărul 9, organizată în intervalul 24-26 mai 2019, a fost ediția care a încercat să aducă un
plus mult mai mare festivalului. Am răspuns mai atent nevoilor publicului și am adus
diversitate în ceea ce privește activitățile, rămânând totodată concentrați pe „artă și zbor”,
esența festivalului.
Hangariada înseamnă 3 zile pline de relaxare și activități în aer liber, în spațiul Aerodromului Iași.

Avem showuri aviatice, salturi cu parașuta, zboruri cu planorul, expoziții și ateliere de
artă, teatru, muzică, dans, sport, artă stradală, stand-up comedy, discursuri motivaționale
despre implicarea în comunitate, acțiuni caritabile, spații de joacă pentru copii, zone de
relaxare, standuri expo, activări creative ale partenerilor și, bineînțeles, zone de food &
drink.

Pe lângă spațiul în aer liber, extrem de generos, Aerodromul dispune și de un hangar imens,
în care am organizat piesele de teatru, spectacolul de stand-up comedy și discursurile
motivaționale ale unor lideri de opinie din comunitate.
Între 22 și 24 mai 2020, organizăm ediția aniversară de 10 ani Hangariada, la care ne-ar
plăcea să fiți parteneri oficiali și să vă implicați alături de noi în festivalul care deschide în
fiecare an sezonul festivalurilor mari și de calitate din Iași!

Pentru cine este Hangariada?


Familii tinere, cu vârsta între 25-45 de ani, cu un venit medium-high, cu domiciliul în Iași, dornici să evadeze un weekend departe de agitația orașului, în căutarea unui festival care să le ofere copiilor activități potrivite și diferite față de ce oferă orașul în mod special. Totodată, hangarienii sunt atenți la detaliile ce țin de siguranță, curățenie și facilități oferite într-un festival.

Publicul secundar, pe care am încercat să-l aducem mai aproape în ediția cu numărul 9, este reprezentat de tinerii cu vârste între 18 și 25 de ani, oferindu-le anumite activități potrivite pentru acest segment (concerte, petreceri, photo-corners). Având Iașul ca oraș universitar și cu multiple oportunități de dezvoltare, din ce în ce mai mulți tineri din această categorie de vârstă își stabilesc domiciliul în Iași după absolv irea studiilor universitare, iar acest fenomen ne motivează să-i aducem cât mai aproape de Hangariada. Avem în vedere, de asemenea, pasionații de avioane și zbor de toate vârstele, precum și iubitorii de artă adusă în aer liber, într-un eveniment de calitate, cu oameni care știu să aprecieze lucrurile bune.

Image

Numbers & statistics Hangariada 2019

• 3 zile de festival - 20.000 de persoane;
• Traficul din cele 3 zile de festival a însumat 20.000 de persoane, dintre care mai mult de 50% din trafic a fost înregistrat în ziua a treia de festival (duminică, 26 mai - 12.200 de intrări în festival);

• 10 vendori în zona Food Court, intre care 4 pe zona Drinks și 6 pe zona Food;

• Parc de joacă de peste 1300 mp dedicat copiilor, cu peste 1500 intrări în cele 3 zile de festival;

• Site-ul hangariada.ro a ajuns la 13.000 vizitatori unici anul acesta, cu un numar de 83.000 de page views;

• Pagina de Facebook are în prezent 12.000 de like-uri, creșterea înregistrată anul acesta fiind de 2000 like-uri;

• Pagina de Instagram a fost creată cu ocazia ediției din 2019 și a ajuns la aproape 1000 de follows în mai puțin de 6 luni.

Cum a aratat Hangariada 2019?

Image

Vezi toate pozele aici

Cum promovăm Hangariada?

• În zilele de festival, prin acțiunile și zonele enumerate mai sus;
• Prin postările de pe conturile oficiale din social media Hangariada (Facebook Page, Facebook Events și Instagram);
• Prin articolele și postările din social media ale bloggerilor oficiali Hangariada;
• Prin articole și postări în social media ale Ambasadorului Oficial Hangariada (andreeamarc.ro);
• Printr-un interviu luat reprezentanților brandului;
• Prin aparițiile media despre festival (ediția numărul 9 a fost reprezentată în mass-media locală la toate posturile de TV și radio, plus print și online);
• Prin fotografiile participanților în zonele branduite;
• Prin bannere stradale;
• Prin logo pe materialele oficiale ale festivalului (afiș, machete, program etc.);
• Prin logo, link și descriere pe site-ul festivalului;
• Prin logo pe bean-bags;
• Prin logo pe Beach Flags;
• Exclusivitate ca partener pe domeniul de activitate;
• Prin activări proprii brandului, atât la eveniment, cât și online.